Laadukkaat käyntikortit luovat hyvän ensivaikutelman

Näin saat laadukkaat käyntikortit ja luot hyvän ensivaikutelman

Laadukkaat käyntikortit ovat erinomaisia yrityksesi ja palveluidesi esittelyyn. Ne luovat asiakkaalle mielikuvan sinusta ja edustamastasi yrityksestä. Siksi sinun on varmistettava, että luot positiivisen vaikutelman, joka jää asiakkaan mieleen. Käyntikorttien luoma mielikuvat tulisi olla aina ammattimainen. Tämän lisäksi se voi olla luova, kiehtova, uniikki tai mitä tahansa mitä haluatkin tuoda esille.

Oikein toteutettuna käyntikortit avaavat ovet uusiin kontakteihin ja asiakkaisiin.

Alla 8 vinkkiä hyvän ensivaikutelman luomiseksi käyntikorttien avulla:

Käyntikorttien suunnittelu

Jotta ensivaikutelma olisi positiivinen, käyntikortin suunnitteluun kannattaa panostaa. Tekstien oikea asettelu ja hyvin tehty graafinen ulkoasu ovat yksinkertaisin tapa tehdä käyntikortistasi erinomainen.

Älä kuitenkaan ammu yli suunnittelussa. Pidä aineisto yksinkertaisena, mutta ammattimaisena. Miten voit saavuttaa sen?

Helpoin tapa on valita ammattilaisen tekemä mallipohja, johon lisäät omat yhteystietosi. Graafinen suunnittelijamme on tehnyt sinulle erilaisia malleja, joista voit valita vapaasti mieleisesi. Alla muutama esimerkki:

Lue lisää palvelustamme: Laadukkaat käyntikortit helposti kotiovellesi >>

Panosta painolaatuun

Suttuinen teksti tai epätasalaatuinen väri antavat todennäköisesti huonon kuvan sinusta ja yrityksestäsi. Halvan näköinen käyntikortti viestii henkilölle epäammattimaisuudesta.

Toisaalta laadukas painojälki tekee hyvän vaikutuksen ja varmistaa, että tekstit ovat helposti luettavissa. Tämä takaa sinulle parhaan ensivaikutelman.

Tästä syystä painatammekin käyntikortit ensiluokkaisilla painolaitteilla. Ne takaavat laadukkaan painojäljen.

QR koodi

QR-koodit ovat nykyään suosittuja siinä määrin, että käytännössä kaikissa uusimmissa älypuhelimissa on sovellukset niiden lukemista varten. Usein jo älypuhelimen kamerassa on itsessään integroituna QR-koodin lukija. Siksi QR-koodi on nykyään mielenkiintoinen tapa esitellä tuotteitasi ja palveluitasi. Voit lisätä QR-koodiin esimerkiksi kotisivujen osoitteen tai yhteystietosi.

Materiaali

Laadukkaan painojäljen lisäksi, myös materiaalin valinnalla on paljon merkitystä lopputulokseen. Ohuita ja halpoja materiaaleja kannattaa välttää.

Me painamme käyntikortit joko laadukkaalle 350g tai halutessasi 400g Premium materiaalille. Näissä kahdessa materiaalissa on puolihimmeä pinnoite ja ne ovat suosituimmat materiaalimme.

Valikoimassa on myös muita materiaaleja, kuten päällystämätön 400g Premium ja ekologinen kierrätysmateriaali 300g. Päällystämätön 400g Premium sopii käyntikortteihin, joihin on tarkoitus kirjoittaa mustekynällä tai laittaa leimoja. Kierrätetty materiaali sopii erityisesti henkilöille ja yrityksille, jotka haluavat korostaa ekologisempia toimintatapoja.

Lisäominaisuudet käyntikorttien viimeistelyyn

Kiiltävä lakkaus

Lakattu kiiltävä käyntikortti on erittäin suosittu. Se parantaa kortin ulkoasua ja kestävyyttä. Lakka suojelee painojälkeä, joten se kestää pitkiäkin aikoja esimerkiksi lompakossa.

Kohdelakkaus

Kohdelakkauksessa haluamasi osa käyntikorteista lakataan. Sitä voidaan soveltaa esimerkiksi logon tai nimesi kohdalle. Kiiltävänä värit loistavat paremmin. Se luo uniikin ilmeen käyntikorteille ja sitä kautta myös yrityksellesi.

Matta laminointi

Laminointi tarjoaa kortille sekä hyvän ulkonäön että kestävyyttä. Kuten lakkauksenkin kanssa, laminointi estää kulumista ja rikkoutumista. Lisäksi matta laminointi voi helpottaa tekstien lukemista ulkovalossa tai kirkkaasti valaistuissa sisätiloissa.

Kulmien pyöristys

Käyntikorttien kulmat voidaan pyöristää. Lopullinen käyntikortti muistuttaa muodoltaan luottokorttia.

Koko

Suunnitteluohjelmassa olevien mallien koko on 90x50mm, mikä on Suomessa yleisin koko. Se sopii hyvän käyntikorttikoteloihin ja lompakkoihin.

Tärkeimmät yksityiskohdat

Ilman oikeita tietoja, käyntikorttisi on hieno, mutta hyödytön. Muista lisätä siihen tärkeimmät yhteystiedot, joita asiakas tarvitsee. Tämä sisältää yrityksen ja henkilön nimet, titteli, puhelinnumero, sähköposti ja kotisivujen osoite. Tämän lisäksi osoite on usein välttämätön tieto. Toisaalta, jos kyseessä on esimerkiksi verkkokauppa, voi osoite olla turha tieto mahdollisille asiakkaille.

Muista pitää käyntikorttisi yksinkertaisena.

Grafiikka, teema ja logo

Logo edustaa yritystä ja on keskeinen osa imagoa. Voimme käyttää esimerkkinä Mercedeksen logoa. Pelkästään logon näkeminen antaa sinulle välittömästi kuvan yrityksestä ja sen tuotteiden laadusta. Tämä toimii samalla tavalla käyntikorttien kanssa.

Mercedes logo

Käytä graafista suunnittelua, jotta ulkoasusta tulee vieläkin vaikuttavampi. Grafiikan tarkoituksena on tehdä kortistasi vastustamaton ja luoda hyvä ensivaikutelma yrityksestäsi. Siksi sinun kannattaa hyödyntää graafisen suunnittelijan apu käyntikortin suunnittelemiseen. Se auttaa sinua parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamisessa.

Ensivaikutelmasi on tärkeä

Pidä aina mielessä että ensimmäinen vaikutelma, on viimeinen vaikutelma.

Hyödynnä ammattimaiset käyntikorttimallit

Graafinen suunnittelijamme on suunnitellut sinulle valmiiksi erilaisia mallipohjia, joita voit käyttää veloituksetta. Valitse vain sinulle mieleinen malli ja lisää siihen yhteystiedot.

Käyttämällä suunnitteluohjelmaamme, saat ammattimaiset ja laadukkaat käyntikortit helposti. Toimitamme käyntikortit kotiovellesi veloituksetta.

Katso lisää: Käyntikortit netistä kotiovellesi >>