7 keinoa saada lisää asiakkaita käyntikorteillasi

Hanki lisää asiakkaita käyntikorteillasi

Palveluidesi ja tuotteidesi markkinointi on erittäin tärkeää menestyksen kannalta. Käyntikortit ovat tärkeä osa yrityksesi imagoa ja voivat auttaa sinua monella eri tavoin menestymään.

Kysy itseltäsi:

  • Soveltuuko nykyinen käyntikorttisi siihen tarkoitukseen, johon olet suunnitellut sen?
  • Jos mahdollinen asiakas vertaa sitä kilpailijoidesi käyntikortteihin, erotutko positiivisella tavalla joukosta?
  • Kannustaako se ottamaan sinuun yhteyttä?

Jos haluat menestyä, sinun pitäisi tietää taktiikat, joita käytetään asiakkaiden houkuttelemiseen käyntikortillasi.

Olemme listanneet tähän artikkeliin 7 tapaa, joilla käyntikortit auttavat sinua saamaan lisää asiakkaita.

1. Edusta yritystäsi

Uniikit, ammattimaiset käyntikortit ovat houkuttelevampia kuin ne, jotka on vain tulostettu yhteystietojen jakamista varten.

Pidä käyntikorttisi yksinkertaisena, mutta ammattimaisena.

Tämä onnistuu helpoiten käyttämällä graafisen suunnittelijamme tekemiä mallipohjia. Voit hyödyntää ne veloituksetta ja saat tyylikkäät käyntikortit vaivattomasti.

Katso lisätietoa alla olevan linkin kautta:
Tee uudet tyylikkäät käyntikortit >>

Varmista, että teksti on helposti luettavissa. Mallipohjissamme fonttien koot vastaavat yleisiä standardeja, joten voit käyttää niitä huoletta.

2. Markkinoi

Monet yrittäjät mainitsevat käyntikorteissaan vain nimen, tittelin ja yhteystiedot.

Voit kuitenkin hyödyntää ne paremmin ja markkinoida palveluitasi. Etusivu on hyvä pitää yksinkertaisena ja lisätä yrityksen logo sekä yhteystiedot. Voit myös käyttää iskulausetta etusivulla.

Takasivulle voit listata yrityksesi palveluita ja kertoa miksi henkilön kannattaa valita juuri sinun yrityksesi. Tämä auttaa käyntikortin vastaanottajaa ymmärtämään, miten voit auttaa häntä ja kannustaa ottamaan yhteyttä sinuun.

3. Anna ilmaisia vinkkejä

Hyödynnä käyntikorttien takasivu ja lupaa ilmaisia vinkkejä jokaiselle, joka ottaa sinuun yhteyttä.

Käytännöllisten tietojen antaminen ilmaiseksi on porkkana, joka houkuttelee ottamaan sinuun yhteyttä.

Varmista, että tarjoamasi vinkit ovat hyödyllisiä ja liittyvät tarjoamiisi palveluihin.

Jos sinulla on autokorjaamo, voit luvata ”17 vinkkiä millä autosi moottori kestää 100 000 kilometriä enemmän”. Eläinlääkäri voi luvata ”13 tekniikkaa, jolla saat koirasi tottelemaan” jne…

4. Lisää linkki kotisivuillesi

Tämä voi kuulostaa hieman oudolta aluksi. Miten käyntikorttiin voidaan lisätä linkki?

Voit lisätä sen helposti QR-koodilla. Kun henkilö lukee koodin puhelimensa kameralla, hänelle aukeaa koodissa oleva tieto, eli tässä tapauksessa kotisivujesi linkki.

Ei ole välttämätöntä, että QR-koodin linkki menee verkkosivustosi kotisivulle. Voit laittaa linkin mille tahansa sivulle. Voit jopa luoda oman sivun, joka on nähtävissä vain käyntikorttisi QR-koodilla ja jonka sisältö vetoaa juuri näihin kävijöihin. Pystyt myös seuraamaan, kuinka moni on tullut verkkosivustollesi käyntikortin linkin kautta.

QR-koodi

Jos sinulla on esimerkiksi tärkeät messut tulossa, voit tehdä kotisivuillesi sivun, jossa mainitaan messut ja tuotteet, joita markkinoit ja lisätä käyntikorttiin linkin kyseiselle sivulle.

Lisäämällä kyseiselle sivulle yhteydenottolomakkeen tai ilmaista materiaalia, mahdollisuutesi yhteydenottoihin kasvavat.

5. Hyödynnä erikoistarjous

Voit ohjata käyntikortin QR koodilla henkilön kotisivuille sivulla, jossa on erikoistarjous. Kävijä saa esimerkiksi alennuksen, jos tilaa uutiskirjeesi tai ottaa sinuun yhteyttä.

Hyödyt monella eri tapaa käyttämällä tätä tekniikka.

Ensinnäkin asiakas tutustuu kotisivuihisi. Mitä enemmän asiakas tuntee yritystäsi, sen parempi. Ammattimaiset kotisivut kasvattavat luottamusta, joka on avainasemassa uusien asiakkaiden hankinnassa.

Toiseksi, kävijää kiinnostavan erikoistarjouksen avulla on todennäköisempää, että hän ottaa sinuun yhteyttä.

Kolmanneksi, kotisivujen avulla sinun helppo kertoa lisää palveluistasi, näyttää kuvia, videoita jne..

6. Pyydä palautetta

Tee käyntikortistasi interaktiivinen lisäämällä takasivulle sarake palautteita varten.

Tämä menetelmä tarjoaa sinulle lisätietoa palveluistasi ja auttaa sinua kehittämään yritystäsi.

Voit pyytää henkilöä täyttämään palautetta koskevan sarakkeen ja palauttamaan sen toimistoosi. Voit tarjota vastineeksi alennusta tai mahdollisuuden osallistua jonkin ilmaisen tuotteen arvontaan.

Kun he tulevat palauttamaan käyntikortin, anna heille toinen käyntikorttisi erilaisella takasivulla. Tämä auttaa markkinoimaan tuotteitasi ja luomaan hyvän asiakassuhteen.

7. Harjoittele

Älä vain jaa käyntikorttejasi summamutikassa. Aloita keskusteluja henkilöiden kanssa.

Pukeudu ja käyttäydy fiksusti, katso silmiin puhuessasi ja hymyile. Aluksi voi jännittää, mutta totut siihen nopeasti.

Voit harjoitella puolisosi tai työkavereidesi kanssa. Tulet yllättymään, kuinka paljon itsevarmuutesi kasvaa muutaman minuutin harjoittelulla.

Ojenna kortti kohteliaasti ja kunnioittavasti. Ensimmäinen vaikutelma on viimeinen vaikutelma.

Ammattimaiset käyntikortit ovat avainasemassa ensivaikutelman luomiseen. Verkkokaupassamme voit hyödyntää graafikkomme suunnittelemia malleja:

Tutustu tyylikkäisiin graafikkomme suunnittelemiin mallipohjiin täällä >>

Käyttämällä näitä vinkkejä voit käyttää käyntikortteja tehokkaasti ja parannat mahdollisuuksiasi hankkia lisää asiakkaita.